marți, 30 iunie 2009

Tatuajele!!!!

Am fost de mic captivat de inscriptiile pe piele, si imi aduc aminte ca eram un mare consumator al gumelor de mestecat pe langa care gaseai si un asa zis tatuaj temporar.
Eram atat de incantat de acea inscriptie incat reusea sa imi provoace o gandire pozitiva si o "putere supranaturala" in fata celorlalti copii, prin diversitatea lui si prin bogata mea imaginatie:)
Crescand am inceput sa fiu din ce in ce mai interesat de arta tatuajelor si citeam tot ce era legat de tatuaje insa atat in familie cat si in societate cei care aveau tatuaje nu erau vazuti atat de bine.
Am inceput sa am discutii cu familia mea, dar cele mai aprinse cu mine insumi, si am incercat sa imi dau seama la ce si cu ce m-ar ajuta un tatuaj. Vroiam sa insemne ceva pentru mine, sa imi aduca exact ca in copilarie acea gandire pozitiva, acea putere. Cu timpul "tatuatii" au devenit acceptati de societate, ajungand chiar sa devina o moda tatuatul...fapt ce m-a determinat sa nu ma mai gandesc o perioada pentru a nu face o prostie din dorinta de a fi la moda...trebuia sa revin la principalul motiv pentru a imi face un tatuaj...in noiembrie anul trecut s-au facut aproape trei ani de la ultima tentativa...deja singura persoana care ma mai putea influenta sa imi schimb decizia eram eu...asa ca m-am decis:)...pe 28 noiembrie am fost programat...am vrut sa fie ceva care ma reprezinta, care intareste relatia mea cu divinitatea si reflecta viziunea mea despre viata si tot ce e mai presus de noi...am apelat la cultura celtica, arta celtica si mi-am tatuat nodul etern( o cruce celtica) care este simbolul cel mai puternic si cel mai obscur în acelasi timp din bogata spiritualitate a civilizatiei celtice si nu numai.
Motivele spiralate si împletite la nesfarsit par sanu aibe nici un inceput si nici un sfarsit; ca si cum ar spune ca timpul si vesnicia sunt intrepatrunse, iar noi traim în doua lumi, in doua realitati. In acest sens poetul William Blake scria candva, 'Vesnicia se afla în dragoste împreuna cu roadele vremii'.
Nu sunt o persoana "bisericoasa" si parerea mea despre preoti e impartita...pentru mine Dumnezeu este în toate lucrurile si toate lucrurile în Dumnezeu, iar modelele vietii noastre sunt impletite cu un model mai mare, peste toate pogorandu-se suflarea divina!!!
Sper ca ati inteles alegerea mea!

Un comentariu: