vineri, 15 ianuarie 2010

Ceva nou:)

A venit si 2010 pentru acest blog. Si uite ca inca exista!Nu ii dadeam mari sanse la inceput dar cu timpul a capatat increderea mea si a devenit un loc primitor pe care-l vizitez in momentele necesare. A devenit o sursa care imi intareste viziunile, o modalitate prin care ma cunosc mai bine, o oportunitate pentru altii de a fi nehotarati in a-mi pune o eticheta, fie ea pozitiva sau negativa. Devine un ajutor care imi permite sa cantaresc mai bine, in cele doua talere ale zodiei, sustinerea unei opinii. A reusit sa trezeasca o dorinta ce hiberna de ceva ierni intr-un barlog al copilariei mele. Dorinta de a scrie o carte. Da!Stiu ca radeti dar e ceva ce mi-am dorit candva in copilarie dar pe care l-am adormit treptat. Cred ca experientele, ideile, corelate cu imaginatia ar putea da un continut interesant unor mici povestioare. As incerca sa creez un fruct al fanteziei cu un sambure de adevar ce inveleste un mesaj tangibil. O sa mai dureze pana vor avea efect presiunile domnisoarei Berceanu si pana cand ii va veni randul pe lista prioritatilor. Important e ca se afla pe lista, si e un lucru ce ma bucura si ce imi hraneste asteptarea.
Anul nou a adus blogului o incercare de a-l cosmetiza un pic, si aici ma refer la o atentie mai profesionista asupra textului(din nou sfaturi de la profesionistii in domeniu), in speranta unei parcurgeri vizuale mai relaxanta si o percepere mai usoara. Si prin asta nu vreau o schimbare de limbaj sau abordare ci doar o "organizare in paragrafe si aplicarea normelor doom"(domnisoara Anca)
A venit 2010 si pentru mine ceva mai incarcat de sesiunea ce se aproprie completata de o licenta obositoare. Am intrat in noul an cu increderea specifica, o apropriere meritata de familia mea si un plan de "atac" ce prinde contur cu fiecare zi!

"Timid" am completat o prima iesire aici in noul an! Si promit ca voi continua!

haidi pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu