luni, 25 ianuarie 2010

Cred!

Revin aici pe o tema care poate am mai abordat-o in asamblu dar simt nevoia sa o imi expun parerea in legatura cu o situatie intalnita de cineva. Si o sa incep prin a spune ca s-au intalnit cum se intalneste tot mai multa lume in ziua de azi; pe internet!.Nu condamn pe nimeni e fix decizia lor, doar ca se ascund foarte multe detalii pretioase(expresia fetei, tonalitate, sinceritate, minciune, rusine, curaj) in spatele unei tastaturi. In fine, doi oameni se plac virtual, se intalnesc, se plac, isi descopera puncte comune, defecte, calitati. Ii desparte insa o distanta de cateva orase! Nu ceva nou pentru o relatie. Dar intervin si spun ca nu vreau o astfel de relatie. Cum spuneam si in alte postari sunt invechit la capitolul comunicare prin tehnologie si mi-as dori o alta abordare a cailor de comunicare, dar incerc ma adaptez erei noastre si sa imi satisfac dorintele mediavele ori de cate ori am ocazia. Nu m-as putea multumi cu un mesaj, telefon, chat pe messenger, o sedinta web sau mai stiu eu ce alte tehnici. Simt nevoia sa ating, sa privesc, sa ma pierd in bratele ei, sa ii spun ce vreau, ce simt, ce ma deranjeaza, sa ma cert, sa fiu fericit si toate astea avand avantajele si dezavantajele privirilor noastre. Sunt multe lucruri care iti pot schimba o decizie, in bine sau rau, atunci cand te privesti in ochi cu persoana de langa tine. Si cred ca indiferent de decizie si de efectele ei evolutia respectivilor nu poate fi una decat mai realista si mult mai calitativa. Si merg mai departe, si spun ca imi caut cu greu parerile la "certurile" pe tema numarului de mesaje, numarului de minute vorbite, ora mesajului, continutul lui, comenturile date pe un alt profil, adaugarea unei alte persoane in lista de hi cinci sau facebook sau locul in topul listei de prieteni de pe aceleasi institutii de profil! Interpretarile si crearea de diferite scenarii sunt iminente si demne de diferite premii din domeniu. De multe ori atat ea cat si el nu au curajul, posibilitatea de exprimare in cadrul unui mesaj de a-si expune sinceritatea pe un anume subiect. Si de aici capitole ale unei relatii, incepute cu un titlu si continuate individual pe paginile fiecaruia dintre cei doi si nu pe pagina celor doi! Sunt destul de putine argumente pe conturul unei astfel de relatii. Pentru ca nu implica foarte multe si chiar asta e un motiv ce ar trebuii sa dea de gandit inaintea si in timpul unei astfel de abordari. Incerc sa fiu obiectiv si sa nu desfintez acest tip de relatie ci doar sa evidentiez aspectele ei si sa va stimulez spre a analiza daca vi le doriti. Poate nu vad eu elementele pozitive sau aspectele favorabile dar sunt deschis sa le analizez daca mi se aduc pe baza argumentelor. Persoana in cauza stie care are parte de toata sustinerea mea in orice decizie si am incercat intotdeauna sa ii prezint partea pozitiva din orice gest al ei. Are aura unui scenarist ce reuseste sa isi puna "actorii" in scene nu foarte favorabile ei dar sper, stiu ca isi doreste si ca i se potriveste altceva, stie si ea lucrul asta si o sa fac tot ce imi sta in putere sa ii sporesc incredere in dorintele ei si in realizarea lor. As vrea sa isi spuna multumirile si nemultumirile in privinta acestui aspect. Sa isi stabileasca prioritatile fericirii in acest aspect. Sa nu se multumeasca cu putin si sa ceara orice spre implinirea suflteasca si fizica. Sa isi asume orice decizie si orice cuvant spus intarite de curajul tipic femeilor completand constincioasa lista riscurilor. Nu vreau sa descurajez si sa judec ci vreau sa pozitivez imaginea unei relatii pe care fiecare o vizeaza. Tu chiar ai publicat.o! Te incurajez, va incurajez, ma incurajez spre a avea ce va doriti. Trecutul e in spate. Maine e o noua zi, poate aduce o noua abordare. Creati.va ziua de maine. Aveti tot dreptul. Excluzand exceptiile nu vreau sa ma indoiesc de calitatea superioara exercitata de finetea unei femei, de gandirea unei femei si mai ales acuratetea sistemului selectiv ce va defineste!

Sper ca am lasat o urma de analizat in spatele randurilor mele!!!

Haidi pa!

Un comentariu:

  1. nu cred ca distanta este problema! ci maturitatea!lipsa ei! cand nu stii sa ceri frumos, sa spui DIRECT , sa te arati, ci te ascunzi in spatele unor mesaje "fara sare" darami tot ce ai cladit printr-o privire, printr-un sarut sau printr-o simpla atingere de mana!PACAT!
    ps :scrie cartea aceea, ai condei!!!

    RăspundețiȘtergere