miercuri, 14 iulie 2010

MM!

Am aflat un pic mai tarziu ca artista Madalina Manole a murit si asta pentru ca inca sunt in perioada in care acumulez ore de somn pentru "vremurile" ce ma asteapta. Socant a fost ca a murit era de fapt s-a sinucis. Si asta schimba intens lucrurile. Am inteles ca avea ceva probleme de sanatate, dar dupa foarte multi ani in care s-a chinuit a reusit sa dea nastere unui copil, ceea ce mi se pare cel mai puternic "stimulent" in viata. Nu stiu exact ce greutati avea, pentru ca pe micul ecran s-au vazut numai lucruri demne de invidiat. Insa cu totii avem probleme si cum am mai spus e bine sa vorbim despre ele si sa gasim solutii, iar daca nu o putem face cu noi insine trebuie sa gasim pe cineva care sa ne inteleaga, sau macar sa ne asculte. Trebuie sa avem puterea si curajul sa o luam de la zero ori de cate ori suntem pusi in aceasta situatie. Si daca vi se pare greu sau credeti ca e nevoie de o doza mare de curaj, eu sunt de parere ca a-ti lua viata e dovada suprema de curaj si ai nevoie de mult "sange". Indiferent cat de greu ar fi nu as avea puterea sa imi iau viata, dar fara ezitare as lua viata altcuiva pentru a ma apara pe mine sau familia mea. Nu avem dreptul sa o judecam, insa ar fi bine sa gasim solutii si decizii mai usoare decat a ei, pentru ca decizia ei a fost cea mai grea si cea mai solicitanta. Ce ne ramane de facut este sa ne-o amintim cum era pe scena si sa-i apreciem muzica care ne-a adus si noua satifactii. Odihneasca-se in pace!

Haidi pa!


3 comentarii:

  1. Acelasi soc l-am avut si eu de dimineata. Pentru prima data, dupa o serie lunga dimineti in care ascultam doar muzica mea, azi am ascultat radio si am ramas socata sa aflu ca a murit Madalina Manole si mai ales ca s-a sinucis... :( sunt de acord cu tine...este un mare soc....nu cred ca este cineva indreptatit sa o judece pentru ce a facut asa ca ....Dumnezeu sa o odihneasca in pace! :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Da.. si eu sunt socata ca s-a sinucis.. mie nu mi se pare un gest de curaj.. ar trebui sa ne sinucidem toti ca nu mai suntem bagati in seama sau ca avem 2 kg in plus.. Am iubit melodiiile MM chiar si in ziua de azi imi plac foarte mult.. dar ceea ce a facut ea este oribil.. nu a murit de cancer, leucemie sau mai stiu eu ce, nu a murit intr-un accident.. ea si-a luat viata.. cu toate ca parea o femeie foarte puternica.. a recurs la gestul asta de lasitate..
    Si app, merci ptr postul bannerului.. am sa il postez si eu pe al tau.

    RăspundețiȘtergere
  3. mare pacat o femeie frumoasa desteapta . . .

    RăspundețiȘtergere