marți, 15 decembrie 2009

Cate ceva:)

de ceva timp nu am reusit sa mai gasesc starea necesara pentru a mai scrie..si chiar si acum nu reusesc sa "invoc" inspiratia potrivita pentru a-mi expune gandurile...dar incerc sa ma las condus de peisajul imaculat de afara care imi incanta privirea si de ceasul tarziu ce imi da tracoale ochilor si sper sa reusesc sa astern cate ceva...
aveam in minte mai multe teme pe care imi doream sa le abordez dar nu reusesc sa ma decid asupra uneia...as fi vrut sa va vorbesc despre o intample pe care am avut-o acum ceva saptamani si care mi-a intarit dorinta de a-mi cladi si de a trai un "ritual" al inceputului de "drum"..si a fost deajuns o privire sa ma impinga spre acest lucru..o privire care a durat o secunda dar care a adus "ore" de amintiri, sentimente, planuri, dorinte...dar ma indrept catre o discutie interesanta intre 2 copii(6-7 anisori),recent auzita, cu subiectul mos nicolae si mos craciun:)fericiti de cadourile primite de mos nicolae isi propuneau o strategie interesanta cum sa gaseasca cadourile pe care asa zisul mos craciun trebuia sa le aduca..erau f. siguri pe ei k nu exista mos craciun si k de fapt parintii sunt "vinovati" de cadouri:)..amuzat de cei doi strategi mi-a trecut prin minte acea perioada din viata mea..si dezamagit de atitudinea copiilor de azi imi aminteam cum impreuna cu fratele meu stateam de paza, precum doi militari in post, pentru a-l suprinde pe mos craciun in flagrant..insa marele aliat al mosului:somnul;))reusea sa ne invinga de fiecare data..parintii reuseau sa creeze o atmosfera care ne "imbata" si ne facea sa traim la intensitate fiecare clipa fara sa-i suspectam de o alianta cu mosul...ne bucura orice cadou(omuletii militari din plastic, cuburile lego,o caciula, o pereche de manusi, minunatele portocale.....) ...asteptam cu sufletul la gura impodobirea bradului si adormeam cu un zambet ce avea o valoare neconditionata.ma rog...imi pare rau pentru generatia de astazi k nu a trait copilaria noastra..si mai ales pentru k acele sentimente profunde si semnificative in evolutia noastra sunt acum inlocuite de mp4, telefoane mobile si alte activitati finantate de tehnologia de astazi.......
incerc sa ma reintorc la prima abordare si imi reamintesc ce va spuneam in postarea trecuta despre perioada "complicata" pe care o traversez prudent..am inceput o sortare atenta a persoanelor din viata mea si am reusit sa elimin cateva "aspecte"...incet reusesc sa imi indrept atitudinea si atentia fata de familia mea si fata de cei care imi merita si le merit prietenia...e un proces care m-a racit si m-a inrait fata de multe persoane...si care imi alimenteaza indiferenta(care se prezenta deja intr-un stadiu bine dezvoltat)...treptat realizez k e un proces ce trebuia aplicat si nu regret aplicarea lui chiar dak sunt constient de prezenta riscurilor pe care mi le asum constincios...
exista inca un lucru care nu ma sperie dar imi da de gandit...si anume implicarea intr-o relatie...nu reusesc(sau poate nu imi doresc:-?) sa ma implic, sa depun efort, sa ofer, sa cer...intervine poate si "rapiditatea" cu care obtin diferite "ipostaze" de la diferite fete...si incet se creeaza in mintea mea un model de abordare acestui "preludiu"(daca imi permiteti:P) dinaintea inceperei unei relatii...poate iar par "invechit" dar imi doresc o desfasurare a acestui "proces"mai incitanta, mai indelungata...o desfasurare care sa imi produca sentimente nedescoperite(sau proaspat inventate), sa ma "chinuie" interior, sa imi produca zambete dar si o lacrima binevenita, sa ma determine la fapte cu care nu sunt obisnuit sa le fac pt cineva...si pot continua....poate nu par foarte realist si multi zic k astfel de lucruri le gasesc in filme sau carti de "specialitate"...insa eu vreau aceste "detalii" si cred k am fkt un pas important prin simplu fapt k le vreau si le spun si aici:)
stiu k treb sa faci si ceva k sa obtii ce vrei si sunt in plin "training" cu mine pentru o incercare care sper sa ma aduca mai aproape de a obtine ce imi doresc:)...imi anunt pe aceasta cale si orgoliul care va avea de suferit;))..........am incercat sa amestec cateva din temele initial propuse si sper k am punctat esentialul:)
haidi pa!

Un comentariu:

  1. "rolly polly - rolly polly , up and down, clap your hands together! 1, 2 , 3!" =))
    asta este ceea ce imi trezeste in minte postarea ta. este un cantecel pt copilasi, daca de asta va mirati!:) de ce am ales tocmai cantecelul asta ? pt ca din pacate, cam asa se intampla cu tine: bati de 3 ori din palme si GATA!:)) urat , mami , urat , urat, urat! de 3 ori urat:))
    fetelor, v-am spus clar :)) tot ce aveam de zis www.once-upn-a-time.blogspot.com :)) (sectiunea prieteni!!!)Luati aminte , nu am vb degeaba!=)) incercam sa va ajut! e adevarat , sa-l ajut mai mult pe el , pt ca nah .. e asa usor sa prostesti , ca deja a devenit loggo:)) personalizat!
    doamne fereste , nu sustin ca tu prostesti , pui , ci doar ca esti prea usor "devorat" :))) wow , in ce fel sunaaaaaaa:)) (si-s tat de mandra de tine ca-mi vine sa mai scriu inca 3 bloguri special pe subiectul asta!):))
    (hm .... ma bate tot mai tare gandul ala de a scrie o carte de "profil" in care sa fii personajul principal :))))
    uf ... as scrie mult, dar nici nu vreau sa plicitsesc si nici sa jignesc sau sa sperii pe cineva! cine stie cine citeste ce am scris si ma trezesc cu acatiste!
    dar fetelor, credeti-ma, spun din suflet , fara a va jIni cu ceva: NU MAI SARITI LA FIECARE 3 BATAI DIN PALME!!! SAU CEL PUTIN ... FACETI-L SA BATA MAI RAR! ASTA SUNA MAI INCITANT! CREDETI-MAAAAAAAA!!!
    va pup :)

    RăspundețiȘtergere